-
BIST 100
17940,43%-0,12
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,99% 0,26
-
GRAM ALTIN
6014,53% 0,59
-
Ç. ALTIN
9681,49% -0,82
İnegöl Devlet Hastanesi bünyesinde 2025 yılında faaliyete başlayan Anjiyo Ünitesi, kısa sürede önemli bir başarıya imza attı. Hastanenin sosyal medya hesabından paylaşılan verilere göre, ünitede 5 ayda 650 hastaya anjiyo işlemi uygulandı.
Büyük Bir Başarıya İmza Atıldı
Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, “Anjiyo Ünitemizde 5 ayda 650 hastaya anjiyo işlemi uygulamanın gururunu yaşıyoruz” ifadelerine yer verildi. Bu başarının, hastanede görev yapan tüm sağlık çalışanlarının ortak emeğiyle gerçekleştiği vurgulandı.
Ekip Çalışmasının Sonucu
Açıklamada; hekimlerden hemşirelere, teknisyenlerden idari birimlere kadar tüm personelin sürece katkı sunduğu belirtilerek,
“Bu büyük başarının arkasında özveriyle çalışan tüm çalışma arkadaşlarımızın emeği vardır” denildi.
Hastalara En İyi Hizmet Vurgusu
Hastane yönetimi, başta hekimler olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederek, hastalara en iyi sağlık hizmetini sunma kararlılığının süreceğini ifade etti. Paylaşımda ayrıca, sağlık dolu günler ve yeni başarılar temennisi yer aldı.
-
A+Buyut
-
A-Kucult









