• BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97
İnegöl Devlet Hastanesi Anjiyo Ünitesinde 5 Ayda 650 Hastaya Müdahale
İnegöl Devlet Hastanesi bünyesinde 2025 yılında faaliyete başlayan Anjiyo Ünitesi, kısa sürede önemli bir başarıya imza attı.
İnegöl Haber
9.01.2026 13:56
9.01.2026 13:59
Eyüp Yaşar
İnegöl Devlet Hastanesi Anjiyo Ünitesinde 5 Ayda 650 Hastaya Müdahale
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



İnegöl Devlet Hastanesi bünyesinde 2025 yılında faaliyete başlayan Anjiyo Ünitesi, kısa sürede önemli bir başarıya imza attı. Hastanenin sosyal medya hesabından paylaşılan verilere göre, ünitede 5 ayda 650 hastaya anjiyo işlemi uygulandı.



Büyük Bir Başarıya İmza Atıldı

 



Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, “Anjiyo Ünitemizde 5 ayda 650 hastaya anjiyo işlemi uygulamanın gururunu yaşıyoruz” ifadelerine yer verildi. Bu başarının, hastanede görev yapan tüm sağlık çalışanlarının ortak emeğiyle gerçekleştiği vurgulandı.

 

 

Ekip Çalışmasının Sonucu

 

Açıklamada; hekimlerden hemşirelere, teknisyenlerden idari birimlere kadar tüm personelin sürece katkı sunduğu belirtilerek,
Bu büyük başarının arkasında özveriyle çalışan tüm çalışma arkadaşlarımızın emeği vardır” denildi.

Hastalara En İyi Hizmet Vurgusu

 

Hastane yönetimi, başta hekimler olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederek, hastalara en iyi sağlık hizmetini sunma kararlılığının süreceğini ifade etti. Paylaşımda ayrıca, sağlık dolu günler ve yeni başarılar temennisi yer aldı.

 

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Dev Ekran Kurulacak mı? Belediye Kararı Açıkladı

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegöl'de Korkutan Kaza! 6 Kişi Hastanelik Oldu

Cerrah-Kalburt Yolunda Asfalt Mesaisi Başladı

İnegöl'de Çay Bahçesinde "Hesap" Kavgası: 2 Yaralı

Valilik Uyardı: Sağanak Geliyor

İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Değişti

İnegöl'de Geri Dönüşüm Tesisi Sahibi İş Yerinde Ölü Bulundu

İnegöl'de Çocuklardan Başkan Taban’a Duygusal Çağrı

İnegöl'de Gece Yarısı İş Yerine Kurşun Yağdırdılar