-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,91% 0,17
-
GRAM ALTIN
5984,82% 0,09
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
WhatsApp'ta ücretli dönem!
WhatsApp, ek özellikler sunan ücretli abonelik modeli “WhatsApp Plus”ı sınırlı kullanıcı grubunda test etmeye başladı. Standart kullanım ücretsiz kalırken, yeni paket kişiselleştirme ve ek ayrıcalıklar vadediyor.
Teknoloji
20.04.2026 17:15
20.04.2026 17:17
Eyüp Yaşar
WhatsApp, bazı kullanıcılar için “WhatsApp Plus” adlı yeni abonelik sistemini devreye aldı. Mesajlaşma, arama ve mevcut temel özellikler ücretsiz olmaya devam edecek.
Yeni pakette tema renklerini değiştirme, farklı uygulama ikonları kullanma, 20 sohbeti sabitleme, premium animasyonlu çıkartmalar ve özel bildirim sesleri gibi ek özellikler yer alıyor.Sistem şu an Android’de WhatsApp Beta kullanıcılarıyla test ediliyor. Türkiye fiyatı henüz açıklanmazken, Avrupa’da aylık 2,49 euro seviyesinde olduğu görülüyor.


-
A+Buyut
-
A-Kucult







