• BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65
Tüm pazarlara POS cihazı zorunluluğu geliyor!
Semt pazarlarında nakit ödeme zorunluluğu dönemi sona eriyor. 15 Ağustos'tan itibaren Türkiye'deki tüm pazarcı esnafına POS cihazı bulundurma zorunluluğu getirildi.
İnegöl Haber
7.08.2025 13:00
7.08.2025 17:55
Eyüp Yaşar
Tüm pazarlara POS cihazı zorunluluğu geliyor!
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Semt pazarlarında nakit para taşıma dönemi sona eriyor. 15 Ağustos tarihinden itibaren Türkiye genelindeki tüm pazarlarda POS cihazı kullanımı zorunlu hale geliyor.



Yeni uygulama ile vatandaşlar, pazar alışverişlerini artık kredi veya banka kartıyla güvenli ve kolay biçimde yapabilecek.



SATIŞ HACMİ ARTABİLİR

Kanal D'nin haberine göre, uygulamanın hayata geçmesiyle, nakit parası olmayan tüketiciler de alışverişlerine ara vermeden devam edebilecek. Bu sayede esnafın satış hacmi artarken, alışverişin de kesintisiz sürmesi sağlanacak.

 

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Baygınlık Geçiren Motosiklet Sürücüsü Kaza Yaptı

İnegöl Kaymakamı Eren Arslan Veda Konuşmasında Duygusal Anlar Yaşadı

İnegöl'de Motosiklet Devrildi: 2 Kişi Yaralandı

İnegöl'de Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenlemeler Hayata Geçti

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Başkan Alper Taban, Özel Güvenlik Haftası'nda Güvenlik Personeliyle Buluştu

Dipsizgöl Mahallesi'nde Korkutan Kaza! 4 Yaralı

Meteorolojiden İnegöl İçin Hafta Sonu Tahmini: Sıcak Hava Etkisini Sürdürecek

Başkan Taban'dan 153 Çağrısı: "153'ü Güvenerek Arayın"