• BIST 100

    17256,15%0,08
  • DOLAR

    46,18% 0,05
  • EURO

    53,52% -0,15
  • GRAM ALTIN

    6260,38% 0,06
  • Ç. ALTIN

    9801,16% 0,00
Tüm pazarlara POS cihazı zorunluluğu geliyor!
Semt pazarlarında nakit ödeme zorunluluğu dönemi sona eriyor. 15 Ağustos'tan itibaren Türkiye'deki tüm pazarcı esnafına POS cihazı bulundurma zorunluluğu getirildi.
İnegöl Haber
7.08.2025 13:00
7.08.2025 17:55
Eyüp Yaşar
Tüm pazarlara POS cihazı zorunluluğu geliyor!
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Semt pazarlarında nakit para taşıma dönemi sona eriyor. 15 Ağustos tarihinden itibaren Türkiye genelindeki tüm pazarlarda POS cihazı kullanımı zorunlu hale geliyor.



Yeni uygulama ile vatandaşlar, pazar alışverişlerini artık kredi veya banka kartıyla güvenli ve kolay biçimde yapabilecek.



SATIŞ HACMİ ARTABİLİR

Kanal D'nin haberine göre, uygulamanın hayata geçmesiyle, nakit parası olmayan tüketiciler de alışverişlerine ara vermeden devam edebilecek. Bu sayede esnafın satış hacmi artarken, alışverişin de kesintisiz sürmesi sağlanacak.

 

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'ün sağlık öncelikleri masaya yatırıldı

Başkan Taban Personellerle Sabah Çorbasında Buluştu

İnegöl'de Gramaj Denetiminden Esnaf Tam Not Aldı

Erzurumlular Derneği ile Eminevim Arasında İndirim Protokolü

Seyir Halinde Alev Aldı! Otomobil Küle Döndü

Acil Servis Önündeki Bozuk Yol Yenilendi!

İnegöl Belediyesi’nin DiscoverEU Desteğiyle 17 Genç Avrupa Yolcusu Oldu

İnegöl'de korkutan iş kazası! Yüksekten düşen işçi az kalsın canından oluyordu

İnegöl'de geniş kapsamlı huzur ve güven uygulaması!

İnegöl'de parmakları kopan işçi acı içerisinde hastaneye getirildi