-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Tüm pazarlara POS cihazı zorunluluğu geliyor!
Semt pazarlarında nakit ödeme zorunluluğu dönemi sona eriyor. 15 Ağustos'tan itibaren Türkiye'deki tüm pazarcı esnafına POS cihazı bulundurma zorunluluğu getirildi.
İnegöl Haber
7.08.2025 13:00
7.08.2025 17:55
Eyüp Yaşar
Semt pazarlarında nakit para taşıma dönemi sona eriyor. 15 Ağustos tarihinden itibaren Türkiye genelindeki tüm pazarlarda POS cihazı kullanımı zorunlu hale geliyor.
Yeni uygulama ile vatandaşlar, pazar alışverişlerini artık kredi veya banka kartıyla güvenli ve kolay biçimde yapabilecek.
SATIŞ HACMİ ARTABİLİR
Kanal D'nin haberine göre, uygulamanın hayata geçmesiyle, nakit parası olmayan tüketiciler de alışverişlerine ara vermeden devam edebilecek. Bu sayede esnafın satış hacmi artarken, alışverişin de kesintisiz sürmesi sağlanacak.
-
A+Buyut
-
A-Kucult







