• BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,11% 0,12
  • GRAM ALTIN

    6107,75% 1,32
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65
Sinan Yücer: 3 puan aldık ama çok mutlu değilim
İnegölspor Teknik Direktörü Sinan Yücer, deplasmanda 1-0 mağlup ettikleri Afyonspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
İnegölspor
16.09.2024 16:23
16.09.2024 16:23
Eyüp Yaşar
Sinan Yücer: 3 puan aldık ama çok mutlu değilim
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Maçın ardından açıklama yapan Yücer, şunları söyledi:
“Aslında çok mutlu olmak gereken 3 puan aldık ama çok mutlu değilim açıkçası. Çünkü oyun olarak hiç istediğimiz gibi gelişmedi. Çok fazla panik yaptık çok fazla gereksiz pozisyonlar verdik. Zor bir maç oldu. Aslında beklediğimden çok daha zor oldu. Oyun olarak aslında daha iyi oynamamız lazım. Onu söylüyorum ama çalışacağız. Takım olarak daha istediğimiz seviyede değiliz. Bunun için çok çalışıyoruz daha çok çalışmaya devam edeceğiz.  İnşallah daha iyi oyun oynayarak, daha kaliteli futbol oynayarak iyi sonuçlar alırız.”





  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Baygınlık Geçiren Motosiklet Sürücüsü Kaza Yaptı

İnegöl Kaymakamı Eren Arslan Veda Konuşmasında Duygusal Anlar Yaşadı

İnegöl'de Motosiklet Devrildi: 2 Kişi Yaralandı

İnegöl'de Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenlemeler Hayata Geçti

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Başkan Alper Taban, Özel Güvenlik Haftası'nda Güvenlik Personeliyle Buluştu

Dipsizgöl Mahallesi'nde Korkutan Kaza! 4 Yaralı

Meteorolojiden İnegöl İçin Hafta Sonu Tahmini: Sıcak Hava Etkisini Sürdürecek

Başkan Taban'dan 153 Çağrısı: "153'ü Güvenerek Arayın"