• BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65
Kani Ademoğlu: “Galibiyetimizi Tüm İnegöl’e Armağan Ediyoruz”
Sultan Su İnegölspor’umuzun Kulüp Başkanı Kani Ademoğlu,  deplasmanda 5-0 mağlup ettiğimiz Merkür Jet Erbaaspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
İnegölspor
9.11.2025 13:26
10.11.2025 13:28
Eyüp Yaşar
Kani Ademoğlu: “Galibiyetimizi Tüm İnegöl’e Armağan Ediyoruz”
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Sultan Su İnegölspor’umuzun Kulüp Başkanı Kani Ademoğlu,  deplasmanda 5-0 mağlup ettiğimiz Merkür Jet Erbaaspor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.



 



Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Kulüp Başkanımız Kani Ademoğlu, alınan galibiyetten dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek, “Güzel bir galibiyet oldu. Teknik ekibimizi, futbolcu kardeşlerimizi ve yönetim kurulu üyelerimizi tebrik ediyorum. Uzun yol gelip takımımızı yalnız bırakmayan taraftarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum. Bu güzel galibiyet sonrası puan sıralamasında 6. sıraya yükseldik.” dedi.

 

“İNEGÖLSPOR BU SENE DİRENÇLİ BİR TAKIM HALİNE GELDİ”

 

İnegölspor’un son dönemde ortaya koyduğu mücadeleye dikkat çeken Başkan Ademoğlu, “İnegölsporumuz bu sene direnç gösteren bir takım haline geldi. Bu güzellik ve direncin ortaya çıkmasında en büyük pay sahibi olan başta sponsorlarımız ve taraftarımız olmak üzere arka planda sürekli olarak çalışma sağlayıp yanımızda olan; AK Parti Bursa Milletvekilimiz Ayhan Salman’a, Kaymakamımız Eren Arslan’a, Belediye Başkanımız Alper Taban’a, AK Parti İlçe Başkanımız Mustafa Durmuş’a çok teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

 

“GALİBİYETİMİZİ SPONSORLARIMIZ VE İNEGÖLÜMÜZE ARMAĞAN EDİYORUZ”

 

Başkan Ademoğlu açıklamasında, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şu ifadelere yer verdi: “Bugün İnegölspor bu seviyeye geldiyse en büyük pay bizleri destekleyen sponsorlarımız, protokol üyelerimiz ve taraftarlarımızındır. Biz yönetim kurulu olarak birlik ve beraberlik içerisinde görevimizi yapmaya çalışıyoruz. Bu galibiyetimizi sponsorlarımıza, protokol üyelerimize ve tüm İnegöl’e armağan ediyoruz. Taraftarlarımıza ayrı bir parantez açıyorum; hiçbir deplasman bizi yalnız bırakmadılar. Bugün de yaklaşık 750 kilometre yol yapıp takımımızın yanında oldular. Her birine ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.”

 

“ÖĞRENCİLERE ARA TATİL HEDİYESİ; BİLETLER ÜCRETSİZ ”

 

Başkan Kani Ademoğlu hafta içi oynanacak karşılaşma öncesinde taraftarlara da çağrıda bulundu: “Hafta içerisinde 12 Kasım Çarşamba günü saat 13.00’te Kınık Maden Suları İnegöl İlçe Stadı’nda İskenderun Spor ile evimizde karşılaşacağız. Bu hafta da okullar ara tatile girdi, tüm öğrencilerimizi stadyumumuza bekliyoruz. Maraton tribününde öğrencilerimiz için karşılaşma ücretsiz olacak. Buradan da öğrencilerimize tatil müjdesi vermek istiyorum. Dolu bir taraftar topluluğu ile inşallah evimizde üç puanla ayrılmak istiyoruz.”

 

“FORMA DAĞITIMINA BAŞLIYOR, DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ”

 

Son olarak sosyal destek projesi hakkında bilgi veren Başkan Ademoğlu, “Forma kampanyamıza da start veriyoruz. Okullar açıldıktan sonra da sıra ile devam edeceğiz. Kampanyamızla ilgili özellikle iş adamlarımız ve okullarına aidiyeti olan mezun velilerimizden destek bekliyoruz. Bu kampanyamızla birlikte özellikle öğrencilerimize İnegölspor aidiyetini kazandırıp, içerisinde bulunduğumuz durumu şehir olarak hep birlikte aşacağız.” dedi.

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Baygınlık Geçiren Motosiklet Sürücüsü Kaza Yaptı

İnegöl Kaymakamı Eren Arslan Veda Konuşmasında Duygusal Anlar Yaşadı

İnegöl'de Motosiklet Devrildi: 2 Kişi Yaralandı

İnegöl'de Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenlemeler Hayata Geçti

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Başkan Alper Taban, Özel Güvenlik Haftası'nda Güvenlik Personeliyle Buluştu

Dipsizgöl Mahallesi'nde Korkutan Kaza! 4 Yaralı

Meteorolojiden İnegöl İçin Hafta Sonu Tahmini: Sıcak Hava Etkisini Sürdürecek

Başkan Taban'dan 153 Çağrısı: "153'ü Güvenerek Arayın"