-
BIST 100
17256,15%0,08
-
DOLAR
46,17% 0,04
-
EURO
53,50% -0,13
-
GRAM ALTIN
6259,18% 0,04
-
Ç. ALTIN
9801,16% 0,00
İnegöl Kafkasspor Yöneticisi Selim Aydın, yarın gerçekleştirilecek Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı öncesinde açıklamalarda bulundu.
Selim Aydın, Kafkasspor’un son yıllarda önemli bir başarı hikayesi yazdığını belirterek, 3. Lig’den 2. Lig’e yükselmenin kulüp tarihinde önemli bir dönüm noktası olduğunu ifade etti.
“Kafkasspor Artık İnegöl’ün Ortak Değeri”
Aydın açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“Büyük fedakârlıklar ve birlik beraberlik içerisinde, 3. Lig’den 2. Lig’e yükselerek kulübümüz adına tarihi bir başarı elde ettik. Bugün geldiğimiz noktada Kafkasspor artık yalnızca bir futbol kulübü değil, İnegöl’ün ortak değeri ve gururudur.”
Genel Kurul İlk Kez Sani Konukoğlu Konferans Merkezi’nde Yapılacak
Kafkasspor Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı’nın, 22 Mayıs 2026 Cuma günü saat 20.30’da Sani Konukoğlu Konferans Merkezi’nde gerçekleştirileceğini belirten Selim Aydın, kulüp tarihinde bir ilke imza atacaklarını söyledi.
Aydın, genel kurulun ilk kez Sani Konukoğlu Konferans Merkezi’nde yapılacağını ifade ederek, tüm İnegöl halkını toplantıya davet etti.
“Tüm Futbolseverleri Bekliyoruz”
Kafkasspor’a gönül veren herkesi genel kurula davet eden Selim Aydın, şu açıklamada bulundu:
“Kafkasspor’a gönül veren, kulübümüzü yakından takip eden ve yanında olmak isteyen tüm İnegöl halkını ve futbolseverleri aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız.”
-
A+Buyut
-
A-Kucult







