• BIST 100

    18035,09%0,40
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,85% 0,01
  • GRAM ALTIN

    5947,80% -0,53
  • Ç. ALTIN

    9607,65% -1,67
İnegöl'ün İnsan Kaynakları Yöneticileri Dostluk Sofrasında Bir Araya Geldi
İnegöl Organize Sanayi Bölgesi ile İnegöl Mobilya İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'nde görev yapan insan kaynakları yöneticileri, 24 Haziran 2026 Çarşamba akşamı düzenlenen yemek programında bir araya geldi.
İnegöl Haber
25.06.2026 07:00
25.06.2026 11:01
Eyüp Yaşar
İnegöl
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



İnegöl Organize Sanayi Bölgesi ile İnegöl Mobilya İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'nde görev yapan insan kaynakları yöneticileri, 24 Haziran 2026 Çarşamba akşamı düzenlenen yemek programında bir araya geldi. Yoğun iş temposuna kısa bir mola veren yöneticiler, samimi bir ortamda dostluklarını pekiştirme fırsatı buldu.



İnegöl'ün sevilen mekanlarından Beslen Köftecisi'nde gerçekleştirilen buluşma, mesleki gündemden uzak, sıcak sohbetlerin ve eski anıların paylaşıldığı keyifli bir akşama sahne oldu. Yaklaşık üç saat süren programda katılımcılar, iş hayatını bir kenara bırakarak ailelerinden, çocukluk anılarından ve sosyal yaşamlarından konuştu.



"En Güzel Toplantılar Gündemsiz Olanlardır"

İnsan Kaynakları Yöneticileri Derneği Başkan Yardımcısı ve uzun yıllardır İnegöl sanayisinde insan kaynakları alanında görev yapan Sedat Binici, bu tür buluşmaların önemine dikkat çekti.

Binici, "Bazen en güzel toplantılar gündemsiz olanlardır. Bu akşam hiçbir iş konusu konuşmadık, hiçbir sorun tartışmadık. Sadece dostluğumuzu güçlendirdik, birlikte gülümsedik ve güzel anılar biriktirdik. Yoğun çalışma hayatının içinde böyle buluşmaların insanın ruhuna iyi geldiğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.

Dostluklar Pekişti

Farklı firmalarda görev yapan ancak uzun yıllardır birbirlerini tanıyan insan kaynakları yöneticileri, bu tür organizasyonların mesleki ilişkilerin ötesinde dostlukları güçlendirdiğini ifade etti. Katılımcılar, hayatın yalnızca işten ibaret olmadığını hatırlatan bu anlamlı buluşmaların geleneksel hale gelmesini temenni etti.

Gecenin sonunda bir sonraki buluşmada yeniden bir araya gelme sözü veren yöneticiler, güzel anılar ve samimi sohbetlerle dolu keyifli bir akşamın ardından birbirlerine iyi dileklerini ileterek programı sonlandırdı.

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

TOKİ 3. Etap'ta Korkutan Kaza! Kontrolden Çıkan Otobüs Devrildi

İnegöl Şavşatlılar Derneği'nden Kaymakam Eren Arslan'a Vefa Yemeği

AGD İnegöl'den Siyer-i Nebi Sınavı'nda Dereceye Giren Öğrencilere Ödül

Ahmet Türkel Çevre Yolu'ndaki Kavşak Düzenlemesine Alper Taban'dan Açıklama

İnegöl'de Sıcaklıklar Zirve Yapacak! Termometreler 35 Dereceyi Gösterecek

İnegöl'ün İnsan Kaynakları Yöneticileri Dostluk Sofrasında Bir Araya Geldi

İnegöl'de Ormanlara Giriş Yasaklandı! İşte Serbest Olan Mesire Alanları

İnegöl'de 2026 Yılı Arpa ve Buğday Hasadı Başladı

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

İnegöl'de Lazer Kesim İşletmesinde Yangın!