-
BIST 100
18348,68%0,11
-
DOLAR
46,46% 0,02
-
EURO
53,13% 0,02
-
GRAM ALTIN
6260,97% -0,01
-
Ç. ALTIN
10117,53% 0,00
İnegöl'de faaliyet gösteren fotoğrafçı esnafları, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban'ı makamında ziyaret ederek sektörün mevcut durumu, yaşanan gelişmeler ve geleceğe yönelik beklentiler hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyarette fotoğrafçılık sektörünün teknolojik gelişmelerle birlikte önemli bir dönüşüm yaşadığına dikkat çeken esnaflar, mesleğin her geçen gün daha hızlı ve kaliteli hizmet sunma imkânı sağladığını, ancak buna paralel olarak iş yükünün de arttığını ifade etti.
Dış Mekân Fotoğrafçılığına İlgi Artıyor
Fotoğrafçılar, değişen müşteri talepleri doğrultusunda stüdyo çekimlerinden çok dış mekân fotoğrafçılığına yönelimin arttığını belirterek, doğal alanların ve sosyal yaşam alanlarının bu noktada büyük önem taşıdığını dile getirdi.
İnegöl'de vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek adına çalışmalarını sürdürdüklerini ifade eden sektör temsilcileri, belediyenin hayata geçirdiği projelerin fotoğrafçılık mesleğine de katkı sunduğunu vurguladı.
Başkan Taban'dan Destek Mesajı
Ziyaret sırasında konuşan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl'ün ortak yaşam alanlarını geliştirmeye yönelik çalışmaların devam ettiğini belirterek, Millet Bahçesi gibi projelerin fotoğrafçılar tarafından da kullanılabilecek önemli mekânlar olduğunu söyledi.
Başkan Taban, fotoğrafçılık sektörünün ihtiyaçlarını önemsediklerini ifade ederek, esnaflara destek olmaya devam edeceklerini dile getirdi.
Yapay Zeka Destekli Hediye Takdim Edildi
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyaretin sonunda fotoğrafçı esnafları tarafından Başkan Alper Taban'a çiçek takdim edildi. Ayrıca günün anısına hazırlanan yapay zekâ destekli özel bir fotoğraf da hediye edildi.
Hatıra fotoğrafının çekilmesinin ardından ziyaret sona erdi.
-
A+Buyut
-
A-Kucult







