• BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97
İnegöl'e yeni bir sağlık merkezi yapılacak!
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl'e yeni bir sağlık yatırımı kazandırılacağını açıkladı.
İnegöl Haber
28.06.2025 14:44
28.06.2025 14:45
Eyüp Yaşar
İnegöl
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Başkan Taban, SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye Mahallesi 1. Ramazan Sokak'ta Sağlık Bakanlığının yatırım gerçekleştireceğini duyurdu.



Başkan Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi;



İnegöl'ümüze yeni bir sağlık hizmeti kazandırıyoruz. SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye mahallesi 1. Ramazan Sokak’ta tahsis ettiğimiz alanda Sağlık Bakanlığımız yatırımını gerçekleştirecek.  ️Bir yılda tamamlanması hedeflenen projenin sağlıklı günlerde kullanılması dileğiyle…

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Dev Ekran Kurulacak mı? Belediye Kararı Açıkladı

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegöl'de Korkutan Kaza! 6 Kişi Hastanelik Oldu

Cerrah-Kalburt Yolunda Asfalt Mesaisi Başladı

İnegöl'de Çay Bahçesinde "Hesap" Kavgası: 2 Yaralı

Valilik Uyardı: Sağanak Geliyor

İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Değişti

İnegöl'de Geri Dönüşüm Tesisi Sahibi İş Yerinde Ölü Bulundu

İnegöl'de Çocuklardan Başkan Taban’a Duygusal Çağrı

İnegöl'de Gece Yarısı İş Yerine Kurşun Yağdırdılar