• BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65
İnegöl'e yeni bir sağlık merkezi yapılacak!
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl'e yeni bir sağlık yatırımı kazandırılacağını açıkladı.
İnegöl Haber
28.06.2025 14:44
28.06.2025 14:45
Eyüp Yaşar
İnegöl
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Başkan Taban, SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye Mahallesi 1. Ramazan Sokak'ta Sağlık Bakanlığının yatırım gerçekleştireceğini duyurdu.



Başkan Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi;



İnegöl'ümüze yeni bir sağlık hizmeti kazandırıyoruz. SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye mahallesi 1. Ramazan Sokak’ta tahsis ettiğimiz alanda Sağlık Bakanlığımız yatırımını gerçekleştirecek.  ️Bir yılda tamamlanması hedeflenen projenin sağlıklı günlerde kullanılması dileğiyle…

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl SGK Müdürü Erdal Algan'dan Duygusal Veda

İnegöl'de Baygınlık Geçiren Motosiklet Sürücüsü Kaza Yaptı

İnegöl Kaymakamı Eren Arslan Veda Konuşmasında Duygusal Anlar Yaşadı

İnegöl'de Motosiklet Devrildi: 2 Kişi Yaralandı

İnegöl'de Trafiği Rahatlatacak Yeni Düzenlemeler Hayata Geçti

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Başkan Alper Taban, Özel Güvenlik Haftası'nda Güvenlik Personeliyle Buluştu

Dipsizgöl Mahallesi'nde Korkutan Kaza! 4 Yaralı

Meteorolojiden İnegöl İçin Hafta Sonu Tahmini: Sıcak Hava Etkisini Sürdürecek