-
BIST 100
17473,87%1,26
-
DOLAR
46,25% 0,15
-
EURO
53,53% -0,16
-
GRAM ALTIN
6276,26% 0,31
-
Ç. ALTIN
10092,26% 2,97
İnegöl'e yeni bir sağlık merkezi yapılacak!
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl'e yeni bir sağlık yatırımı kazandırılacağını açıkladı.
İnegöl Haber
28.06.2025 14:44
28.06.2025 14:45
Eyüp Yaşar
Başkan Taban, SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye Mahallesi 1. Ramazan Sokak'ta Sağlık Bakanlığının yatırım gerçekleştireceğini duyurdu.
Başkan Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi;
İnegöl'ümüze yeni bir sağlık hizmeti kazandırıyoruz. SHİFA Projesi kapsamında Süleymaniye mahallesi 1. Ramazan Sokak’ta tahsis ettiğimiz alanda Sağlık Bakanlığımız yatırımını gerçekleştirecek. ️Bir yılda tamamlanması hedeflenen projenin sağlıklı günlerde kullanılması dileğiyle…
-
A+Buyut
-
A-Kucult








