• BIST 100

    18030,48%3,19
  • DOLAR

    46,27% 0,02
  • EURO

    53,67% 0,21
  • GRAM ALTIN

    6421,45% 2,31
  • Ç. ALTIN

    10537,89% 3,51
İnegöl Belediyesi’nden Müjde! “Gastro Gezgin” Geliyor
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni bir gastronomi projesinin müjdesini verdi.
İnegöl Haber
17.10.2025 16:42
17.10.2025 16:45
Eyüp Yaşar
İnegöl Belediyesi’nden Müjde! “Gastro Gezgin” Geliyor
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni bir gastronomi projesinin müjdesini verdi. Taban, “Gastro Gezgin yakında sizlerle...” ifadeleriyle tanıttığı projede, Gastro Kafe hizmetlerinin mobil bir araçla vatandaşlarla buluşturulacağını duyurdu. 



Yakında Hizmete Başlayacak

Gastro Gezgin’in önümüzdeki günlerde şehir merkezinde ve kırsal mahallelerde etkinliklere katılması, özel günlerde de mobil ikram aracı olarak vatandaşlarla buluşması bekleniyor.



 

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de polisten kaçan ehliyetsiz sürücüye 710 bin lira ceza

İnegöl'de çukur kazası hastanelik etti

İnegöl'de Kene Alarmı: Acil Servislerde Vakalar Arttı

İnegöl’ün geleceği kimin elinde?

Uyuşturucu Suçundan Aranan Hükümlü Sanayi Sitesinde Yakalandı

İnegöl'e Yeni Aile Sağlığı Merkezi Müjdesi: Protokol İmzalandı

İnegöl Fatihi Turgut Alp Kabri Başında Anıldı

TOKİ'den İnegöl'de 125 Konut Satışı: Başvurular Başladı

İnegöl'de Feci Traktör Kazası: Sürücünün Üzerinden Geçti

İnegöl Mobilya Taşıyıcıları Derneği Kuruldu