-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
İnegöl Belediyesi’nden Müjde! “Gastro Gezgin” Geliyor
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni bir gastronomi projesinin müjdesini verdi.
İnegöl Haber
17.10.2025 16:42
17.10.2025 16:45
Eyüp Yaşar
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yeni bir gastronomi projesinin müjdesini verdi. Taban, “Gastro Gezgin yakında sizlerle...” ifadeleriyle tanıttığı projede, Gastro Kafe hizmetlerinin mobil bir araçla vatandaşlarla buluşturulacağını duyurdu.
Yakında Hizmete Başlayacak
Gastro Gezgin’in önümüzdeki günlerde şehir merkezinde ve kırsal mahallelerde etkinliklere katılması, özel günlerde de mobil ikram aracı olarak vatandaşlarla buluşması bekleniyor.
-
A+Buyut
-
A-Kucult







