• BIST 100

    17256,15%0,08
  • DOLAR

    46,17% 0,04
  • EURO

    53,50% -0,13
  • GRAM ALTIN

    6259,18% 0,04
  • Ç. ALTIN

    9801,16% 0,00
Hemşireler Günü'nde sağlık emekçilerine anlamlı ziyaret
Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşireleri ziyaret ederek çiçek takdim etti.
Bursa
12.05.2026 16:59
12.05.2026 17:00
Eyüp Yaşar
Hemşireler Günü
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşireleri ziyaret ederek çiçek takdim etti. Büyükşehir ekipleri de şehir genelindeki sağlık kurumları ve belediye birimlerinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek Hemşireler Günü'nü kutladı.



Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hemşireler Günü çerçevesinde düzenlenen programla sağlık çalışanlarına moral ve destek ziyaretleri yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşirelerle bir araya gelerek sohbet etti. Başhekim Doç. Dr. Salih Metin'in de eşlik ettiği ziyarette, sağlık çalışanlarına gayretlerinden dolayı teşekkür ederek çiçek takdim eden Başkan Vekili Biba, hemşirelerin toplum sağlığı açısından üstlendikleri önemli göreve dikkat çekti.



“HEPİMİZİN SİZLERE İHTİYACI VAR”

Başkan Vekili Şahin Biba, Hemşireler Günü’nü kutlamanın yanı sıra farkındalık oluşturmanın da büyük önem taşıdığını ifade ederek, “Hemşirelerin çalışma hayatında karşılaştığı zorlukların farkında olmamız, empati kurarak mesleğin önemini daha iyi kavramamız gerekiyor. Hepimizin sizlere ihtiyacı var. Emeklerinizin karşılığını ödemek mümkün değil. Bursa Büyükşehir Belediyesi adına sizlere teşekkür ediyor, Allah’tan güç, kuvvet ve sabır diliyorum” dedi.

Program kapsamında Büyükşehir ekipleri tarafından da Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi, Bursa Şehir Hastanesi, Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Çekirge Devlet Hastanesi’nde görev yapan hemşireler ziyaret edildi. Ayrıca Aktif Yaşam Merkezleri Şube Müdürlüğü, Halk Sağlığı ve Sağlıklı Yaşam Şube Müdürlüğü, Evde Sağlık ve Ambulans Hizmetleri Şube Müdürlüğü ile İş Sağlığı ve Güvenliği Şube Müdürlüğü personeli de unutulmadı. Ziyaretlerde sağlık çalışanlarına çiçek verilerek hizmetleri için teşekkür edildi.

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'ün sağlık öncelikleri masaya yatırıldı

Başkan Taban Personellerle Sabah Çorbasında Buluştu

İnegöl'de Gramaj Denetiminden Esnaf Tam Not Aldı

Erzurumlular Derneği ile Eminevim Arasında İndirim Protokolü

Seyir Halinde Alev Aldı! Otomobil Küle Döndü

Acil Servis Önündeki Bozuk Yol Yenilendi!

İnegöl Belediyesi’nin DiscoverEU Desteğiyle 17 Genç Avrupa Yolcusu Oldu

İnegöl'de korkutan iş kazası! Yüksekten düşen işçi az kalsın canından oluyordu

İnegöl'de geniş kapsamlı huzur ve güven uygulaması!

İnegöl'de parmakları kopan işçi acı içerisinde hastaneye getirildi