• BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97
Emekli olup çalışmaya devam edenler dikkat!
Emekli olduktan sonra çalışmaya devam eden vatandaşların maaşlarının kesileceği iddiası gündemde konuşulurken konu ile alakalı uzman isimden açıklama geldi.
Gündem
19.07.2025 10:22
19.07.2025 10:23
alperenyerelhaber
Emekli olup çalışmaya devam edenler dikkat!
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

SGK Eski Başmüfettişi İsa Karakaş, TGRT Haber'e yaptığı açıklamada, "Kazanılmış bir hakkın kesilmesi söz konusu olamaz. Yasal şekilde çalışan emeklilerin maaşlarında herhangi bir kesinti yaşanmaz" dedi.



MUHASEBE KAYNAKLI HATALAR OLABİLİR
Emekli olduktan sonra çalışmaya başlayanların Sosyal Güvenlik Destek Primi kapsamında değerlendirildiğini hatırlatan Karakaş, muhasebe kaynaklı hataların olabileceğini vurgulayarak, "Eğer iş yeri destek primi bildirimini yapmamışsa maaşta geçici bir kesinti olabilir. Ancak bu, hemen ertesi gün düzeltilebilecek bir durumdur" sözlerini kullandı.



BU KİŞİLER İÇİN KESİNTİ SÖZ KONUSU OLABİLİR
2008 Ekim sonrası ilk kez sigortalı işe başlayanlar için durumun daha farklı olduğunu aktaran Karakaş, "Bu kişiler için kanunda yapılan değişiklik gereği maaş kesintisi söz konusu olabilir. Ancak mevcut emekliler için böyle bir durum yok" ifadelerini kullandı.



  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Dev Ekran Kurulacak mı? Belediye Kararı Açıkladı

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegöl'de Korkutan Kaza! 6 Kişi Hastanelik Oldu

Cerrah-Kalburt Yolunda Asfalt Mesaisi Başladı

İnegöl'de Çay Bahçesinde "Hesap" Kavgası: 2 Yaralı

Valilik Uyardı: Sağanak Geliyor

İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Değişti

İnegöl'de Geri Dönüşüm Tesisi Sahibi İş Yerinde Ölü Bulundu

İnegöl'de Çocuklardan Başkan Taban’a Duygusal Çağrı

İnegöl'de Gece Yarısı İş Yerine Kurşun Yağdırdılar