• BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,48% 0,03
  • EURO

    52,84% -0,09
  • GRAM ALTIN

    6069,83% -1,18
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00
Emekli olup çalışmaya devam edenler dikkat!
Emekli olduktan sonra çalışmaya devam eden vatandaşların maaşlarının kesileceği iddiası gündemde konuşulurken konu ile alakalı uzman isimden açıklama geldi.
Gündem
19.07.2025 10:22
19.07.2025 10:23
alperenyerelhaber
Emekli olup çalışmaya devam edenler dikkat!
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

SGK Eski Başmüfettişi İsa Karakaş, TGRT Haber'e yaptığı açıklamada, "Kazanılmış bir hakkın kesilmesi söz konusu olamaz. Yasal şekilde çalışan emeklilerin maaşlarında herhangi bir kesinti yaşanmaz" dedi.



MUHASEBE KAYNAKLI HATALAR OLABİLİR
Emekli olduktan sonra çalışmaya başlayanların Sosyal Güvenlik Destek Primi kapsamında değerlendirildiğini hatırlatan Karakaş, muhasebe kaynaklı hataların olabileceğini vurgulayarak, "Eğer iş yeri destek primi bildirimini yapmamışsa maaşta geçici bir kesinti olabilir. Ancak bu, hemen ertesi gün düzeltilebilecek bir durumdur" sözlerini kullandı.



BU KİŞİLER İÇİN KESİNTİ SÖZ KONUSU OLABİLİR
2008 Ekim sonrası ilk kez sigortalı işe başlayanlar için durumun daha farklı olduğunu aktaran Karakaş, "Bu kişiler için kanunda yapılan değişiklik gereği maaş kesintisi söz konusu olabilir. Ancak mevcut emekliler için böyle bir durum yok" ifadelerini kullandı.



  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl-Yenişehir Yolunda Feci Kaza: 3 Yaralı

Kaymakam Eren Arslan'dan İnegöl Esnafı ve Meslek Odalarına Veda Teşekkürü

İsaören Kavşağı'nda Motosiklet Otomobile Çarptı: 1 Yaralı

İnegöl OSB'de Motosiklet ile Hafif Ticari Araç Çarpıştı: 1 Yaralı

Bursa Büyükşehir'den İnegöl'e Altyapı Hamlesi

İnegöl'de Üzerine Ağaç Devrilen Kişi Yaralandı

Kocasu Deresi ve Kollarında Islah Çalışmaları Sürüyor

İnegöl'de Engelli Bakım Merkezinde Şüpheli Ölüm! 39 Yaşındaki İbrahim İnan Hayatını Kaybetti

İnegöl'de DOĞADER'den kızıl geyik ihalesine tepki

İnegöl'de Manavlara Sıkı Denetim: 11 İşletmeye Ceza