• BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97
Başkan Taban 'Çiçek Gibi Oldu' diyerek biten projeyi paylaştı
İnegöl'de çalışmaların tamamlandığı Ağaç İşleri Sanayi Köprülü Kavşağı hizmete girdi. Böylelikle şehrin kuzey ve güney bağlantısı için bir kapı daha açılmış oldu.
İnegöl Haber
15.11.2025 14:10
15.11.2025 14:11
Eyüp Yaşar
Başkan Taban
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



İnegöl'de çalışmaların tamamlandığı Ağaç İşleri Sanayi Köprülü Kavşağı hizmete girdi. Kavşağın hizmete girmesiyle birlikte kazalarla gündeme gelen 'Kaplan Petrol' kavşağı olarak bilinen kavşak da kapatıldı.



İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yeni kavşağın hizmete girdiğini duyurdu.



Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Şehrimizin kuzey ve güney bağlantısı için bir kapı daha açmış oluyoruz. Ağaç İşleri Sanayi Kavşağımız tamamlandı.
Destekleri için;
Ulaştırma Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu’na,
Karayolları Bölge Müdürümüz Umut Akyazı ve ekibine,
Milletvekilimiz Ayhan Salman’a teşekkür ediyorum.”

 

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Dev Ekran Kurulacak mı? Belediye Kararı Açıkladı

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegöl'de Korkutan Kaza! 6 Kişi Hastanelik Oldu

Cerrah-Kalburt Yolunda Asfalt Mesaisi Başladı

İnegöl'de Çay Bahçesinde "Hesap" Kavgası: 2 Yaralı

Valilik Uyardı: Sağanak Geliyor

İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Değişti

İnegöl'de Geri Dönüşüm Tesisi Sahibi İş Yerinde Ölü Bulundu

İnegöl'de Çocuklardan Başkan Taban’a Duygusal Çağrı

İnegöl'de Gece Yarısı İş Yerine Kurşun Yağdırdılar