-
BIST 100
18173,39%-0,96
-
DOLAR
46,49% 0,04
-
EURO
52,86% -0,04
-
GRAM ALTIN
6123,45% -0,30
-
Ç. ALTIN
9982,22% 0,00
Başkan Taban 'Çiçek Gibi Oldu' diyerek biten projeyi paylaştı
İnegöl'de çalışmaların tamamlandığı Ağaç İşleri Sanayi Köprülü Kavşağı hizmete girdi. Böylelikle şehrin kuzey ve güney bağlantısı için bir kapı daha açılmış oldu.
İnegöl Haber
15.11.2025 14:10
15.11.2025 14:11
Eyüp Yaşar
İnegöl'de çalışmaların tamamlandığı Ağaç İşleri Sanayi Köprülü Kavşağı hizmete girdi. Kavşağın hizmete girmesiyle birlikte kazalarla gündeme gelen 'Kaplan Petrol' kavşağı olarak bilinen kavşak da kapatıldı.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yeni kavşağın hizmete girdiğini duyurdu.
Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Şehrimizin kuzey ve güney bağlantısı için bir kapı daha açmış oluyoruz. Ağaç İşleri Sanayi Kavşağımız tamamlandı.
Destekleri için;
Ulaştırma Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu’na,
Karayolları Bölge Müdürümüz Umut Akyazı ve ekibine,
Milletvekilimiz Ayhan Salman’a teşekkür ediyorum.”


-
A+Buyut
-
A-Kucult







