• BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,91% 0,17
  • GRAM ALTIN

    5984,82% 0,09
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00
Bakan Uraloğlu'ndan 5G açıklaması
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 5G teknolojisiyle ilgili açıklamada bulundu.
Teknoloji
11.12.2025 14:08
11.12.2025 14:09
Eyüp Yaşar
Bakan Uraloğlu
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 5G teknolojisiyle ilgili açıklamada bulundu.



Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bakanlık ile bağlı ve ilgili kuruluşların 2026 Yılı Bütçe Kanunu Teklifi ve 2024 Yılı Kesin Hesap Kanunu Teklifinin görüşülmesi kapsamında TBMM Genel Kurulu’nda 5G hakkında açıklamada bulundu.



O TARİHİ İŞARET ETTİ
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 5G teknolojisiyle ilgili açıklamada bulundu. 5G'yi Türkiye’de devreye alarak mobil iletişimde hizmet kalitesini çağın gerekleriyle buluşturacaklarını belirten Bakan Uraloğlu, 1 Nisan 2026'yı işaret ederek "5G sinyali ile ülkemizi tanıştıracağız ve iki yıl içerisinde de bunu ülkemizde yaygınlaştırmış olacağız” dedi.

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Ormanlara Giriş Yasaklandı! İşte Serbest Olan Mesire Alanları

İnegöl'de 2026 Yılı Arpa ve Buğday Hasadı Başladı

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

İnegöl'de Lazer Kesim İşletmesinde Yangın!

İnegöl'de Motosiklet ile Otomobil Çarpıştı: 1 Kişi Yaralandı

İnegöl'de Asansör Boşluğuna Düşen Kedi Kurtarıldı

Alanyurt ve Akhisar Meydanlarında Aşure Dağıtılacak

Huzur Mahallesi'nde Asfalt Seferberliği

İnegöl-Yenişehir Yolunda Feci Kaza: 3 Yaralı

Kaymakam Eren Arslan'dan İnegöl Esnafı ve Meslek Odalarına Veda Teşekkürü