• BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,25% 0,15
  • EURO

    53,53% -0,16
  • GRAM ALTIN

    6276,26% 0,31
  • Ç. ALTIN

    10092,26% 2,97
Bakan Uraloğlu’na İnegölspor Forması Hediye Edildi
Bursa-Ankara karayolu üzerinde stratejik bir noktada bulunan İnegöl Giriş Kavşağı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla düzenlenen törenle hizmete açıldı.
İnegölspor
21.11.2025 15:07
21.11.2025 15:09
Eyüp Yaşar
Bakan Uraloğlu’na İnegölspor Forması Hediye Edildi
Yorum SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?

 



Bursa-Ankara karayolu üzerinde stratejik bir noktada bulunan İnegöl Giriş Kavşağı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun katılımıyla düzenlenen törenle hizmete açıldı. Törenin dikkat çeken anlarından biri ise Bakan Uraloğlu’na İnegölspor forması hediye edilmesi oldu.



Açılış programı için İnegöl’e gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na, tören sonrasında İnegölspor Kulüp Başkanı Kani Ademoğlu tarafından kulübün bordo-beyaz renklerini taşıyan İnegölspor forması takdim edildi. 



Formayı memnuniyetle kabul eden Bakan Uraloğlu, İnegölspor’a başarı dileklerini ileterek hediyeden dolayı teşekkür etti. Törende yaşanan bu sıcak an, katılımcılar tarafından alkışlarla karşılandı.

İnegöl Giriş Kavşağı’nın hizmete açılmasıyla birlikte bölgedeki trafik yükünün azalması ve ulaşım güvenliğinin artması bekleniyor. Açılışa yoğun katılım olurken, İnegölspor’un forma jesti programa renk kattı.

  • Dinle
  • A+
    Buyut
  • A-
    Kucult

İnegöl'de Dev Ekran Kurulacak mı? Belediye Kararı Açıkladı

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegöl'de Korkutan Kaza! 6 Kişi Hastanelik Oldu

Cerrah-Kalburt Yolunda Asfalt Mesaisi Başladı

İnegöl'de Çay Bahçesinde "Hesap" Kavgası: 2 Yaralı

Valilik Uyardı: Sağanak Geliyor

İnegöl Cumhuriyet Başsavcısı Değişti

İnegöl'de Geri Dönüşüm Tesisi Sahibi İş Yerinde Ölü Bulundu

İnegöl'de Çocuklardan Başkan Taban’a Duygusal Çağrı

İnegöl'de Gece Yarısı İş Yerine Kurşun Yağdırdılar