İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, görev süresinin sona ermesi dolayısıyla kendisi için düzenlenen veda programının ardından meslek odalarına ve ilçe esnafına teşekkür mesajı yayımladı. Arslan, görev yaptığı süre boyunca İnegöl'ün gelişimi için meslek odaları ve üretim dünyasıyla uyum içerisinde çalıştıklarını vurguladı.
Meslek Odalarından Veda Programı
İnegöl'de görev yaptığı süre boyunca kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve meslek odalarıyla yakın iş birliği içerisinde çalışmalar yürüten Kaymakam Eren Arslan için ilçedeki meslek odaları tarafından veda yemeği düzenlendi.
Düzenlenen programın ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Arslan, kendisine gösterilen vefa ve nazik uğurlama nedeniyle teşekkür etti.
"İnegöl'e Hizmet Etmenin Gururunu Yaşadım"
Paylaşımında İnegöl'de görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Arslan, ilçenin ekonomik ve ticari hayatına yön veren meslek odalarının desteğini hiçbir zaman unutmayacağını ifade etti.
Görev süresi boyunca esnaf, tüccar ve üreticilerin temsilcileriyle büyük bir uyum içerisinde çalıştıklarını belirten Arslan, ortak hedeflerinin her zaman İnegöl'ü daha ileriye taşımak olduğunu kaydetti.
Meslek Odalarına ve Esnafa Teşekkür
Kaymakam Arslan açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"İnegöl'ümüzün Değerli Meslek Odalarına ve Esnafına Teşekkürlerimle...
İnegöl'ümüze hizmet etme gururunu yaşadığım görev süremin sonuna gelirken, ilçemizin ekonomisine, üretimine ve ticaretine yön veren meslek odalarımızın şahsıma düzenlediği veda yemeği için en kalbi şükranlarımı sunuyorum.
Görev sürem boyunca İnegöl'ün her bir sokağında, fabrikasında ve tarlasında alın teri döken esnafımızın, tüccarımızın ve üreticimizin temsilcileriyle her zaman büyük bir uyum ve iş birliği içinde çalıştık.
Ortak paydamız olan İnegöl'ü daha ileriye taşımak adına verdiğiniz destekleri hiçbir zaman unutmayacağım.
Bu vesileyle bizleri bir araya getiren tüm meslek odalarımızın kıymetli başkanlarına, yönetim kurulu üyelerine ve temsilcilerine nazik uğurlamaları ve ahde vefaları için yürekten teşekkür ederim.
Haklarınızı helal ediniz..."
Duygusal Veda Mesajı
Kaymakam Arslan'ın paylaşımı, ilçe kamuoyunda ve meslek odaları temsilcileri arasında takdirle karşılanırken, görev süresi boyunca kurulan güçlü iş birliğine vurgu yapan mesajı dikkat çekti. İnegöl'de görev yaptığı süre boyunca birçok projede aktif rol üstlenen Arslan'ın veda mesajı, ilçeye yönelik duyduğu aidiyeti de gözler önüne serdi.