İnegöl'de bir binanın asansör boşluğuna düşen kedi, itfaiye ekiplerinin başarılı çalışmasıyla kurtarıldı.
Olay, Süleymaniye Mahallesi Şark Sokak'ta meydana geldi. Bir binanın asansör boşluğundan gelen sesleri fark eden vatandaşlar, içeride bir kedinin mahsur kaldığını görünce durumu İnegöl İtfaiye Amirliği ekiplerine bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, kısa sürede kurtarma çalışması başlattı. Ekiplerin dikkatli müdahalesi sonucu asansör boşluğunda mahsur kalan kedi bulunduğu yerden sağlıklı şekilde çıkarıldı.
Kurtarılan kediye gerekli kontroller yapıldıktan sonra doğal yaşam alanına bırakıldığı öğrenildi.
Vatandaşlar, hızlı müdahaleleri nedeniyle itfaiye ekiplerine teşekkür etti.