Menü İnegöl Yerel Haber | İnegöl'den Haberiniz Olsun!
Tarih: 28.06.2026 21:53
İnegöl OSB Yolunda Çevre Kirliliği Tepkisi: Vatandaşlar

İnegöl OSB Yolunda Çevre Kirliliği Tepkisi: Vatandaşlar

Facebook Twitter Linked-in

 

Vatandaşlar, kamu düzeninin sağlanması için MOBESE kameraları kurulmasını ve denetimlerin artırılmasını talep ediyor.

Yol Kenarları Akşam Saatlerinde Toplanma Noktasına Dönüşüyor

İddialara göre, Süleymaniye Mahallesi sınırları içerisinde bulunan İnegöl Organize Sanayi Bölgesi yolunun sağlı sollu bölümleri, akşam saatlerinden gece yarısına kadar bazı kişilerin vakit geçirdiği alanlar haline geliyor.

Bölgede faaliyet gösteren fabrikalarda çalışan işçiler ve çevre sakinleri, yol kenarlarında alkol tüketildiğini, çekirdek kabukları ile çeşitli atıkların çevreye bırakıldığını öne sürerek durumdan rahatsız olduklarını ifade etti.

Çevre Kirliliği ve Görüntü Kirliliği Oluşuyor

Vatandaşlar, bölgede oluşan atıkların hem çevre kirliliğine hem de kötü görüntülere neden olduğunu belirtti. Özellikle sanayi bölgesinde çalışanların ve güzergâhı kullanan sürücülerin bu durumdan olumsuz etkilendiğini dile getiren vatandaşlar, daha etkin önlemler alınmasını istedi.

MOBESE ve Sıkı Denetim Talebi

Bölge sakinleri, yol boyunca MOBESE kameralarının kurulmasını, polis ve zabıta ekiplerinin denetimlerini artırmasını ve çevreyi kirleten kişiler hakkında gerekli yasal işlemlerin uygulanmasını talep etti.

Vatandaşlar, alınacak önlemlerle hem çevrenin korunacağını hem de kamu düzeninin daha sağlıklı şekilde sağlanacağını ifade etti.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —