Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Nilüfer ilçesindeki FSM Camii'nde cuma namazı sonrası kurulan stantta vatandaşlara aşure ikram edildi.
Programa Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba'nın yanı sıra AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri, belediye yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Vatandaşlara aşure ikramında bulunan Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve bereketin simgesi olduğunu belirterek tüm Bursalıların Muharrem ayını kutladı.
Şahin Biba, "Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan da FSM Camii'nde vatandaşlarla bir araya gelmekten memnuniyet duyduğunu belirterek, Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin önemli bir geleneği yaşatmaya devam ettiğini söyledi.
Vatandaşlara aşure ikramında bulunan Gürkan, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın ilk ayı olan Muharrem dolayısıyla 17 ilçede aşure dağıtımı gerçekleştiriyor. Program kapsamında 15 Temmuz'a kadar Bursa genelinde belirlenen 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramı yapılmaya devam edilecek.