İnegöl'de Ahmet Türkel Çevre Yolu üzerinde devam eden ve kamuoyunda tartışmalara neden olan kavşak düzenleme çalışmalarıyla ilgili İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban'dan açıklama geldi.
Taban, çalışmaların kaza istatistikleri dikkate alınarak hayata geçirildiğini belirterek, hedefin sürücü ve yaya güvenliğini artırmak olduğunu ifade etti.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından sürdürülen kavşak çalışmalarını yerinde incelediklerini duyurdu.
Son günlerde vatandaşlar arasında farklı görüşlere neden olan Ahmet Türkel Çevre Yolu üzerindeki çalışmaların teknik veriler doğrultusunda gerçekleştirildiğine dikkat çekti.
Başkan Taban paylaşımında, kavşakların mevcut trafik verileri ve kaza istatistikleri göz önünde bulundurularak yeniden düzenlendiğini belirtti.
Yapılan çalışma kapsamında özellikle Hazine Sokak üzerindeki kavşak noktasında önemli değişikliklere gidildiğini ifade eden Taban, düzenlemenin temel amacının trafik güvenliğini artırmak olduğunu vurguladı.
Açıklamada, kavşak düzenlemesinin sadece sürücüler için değil, yayalar ve acil durum araçları açısından da önemli avantajlar sağlayacağı belirtildi.
Taban, yapılan çalışmayla;
Sürücü güvenliğinin artırılmasının,
Yaya geçişlerinin daha güvenli hale getirilmesinin,
Ambulansların İnegöl Devlet Hastanesi'ne daha hızlı ve güvenli ulaşmasının
hedeflendiğini ifade etti.
Başkan Alper Taban, çalışmalara destek veren Bursa Büyükşehir Belediyesi yöneticilerine de teşekkür etti.
Taban paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı sürdürülen kavşak çalışmalarını inceledik. Ahmet Türkel Çevre Yolu'ndaki kavşak yapıları, kaza istatistikleri doğrultusunda yeniden düzenleniyor. Hazine Sokak üzerindeki kavşak düzenlemesinde; sürücü ve yaya güvenliğinin artırılması, ambulansların hastaneye ulaşımının hızlı ve güvenli hale getirilmesi hedefleniyor. Destekleri için Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilimiz Şahin Biba ve ekibine teşekkür ediyorum."
Ahmet Türkel Çevre Yolu üzerindeki kavşak düzenlemelerinin tamamlanmasının ardından bölgedeki trafik akışının daha güvenli ve düzenli hale gelmesi hedefleniyor. Çalışmaların önümüzdeki günlerde etaplar halinde devam edeceği öğrenildi.